2015年10月23日 星期五

舌尖上的越南



                                          他鄉遇故知... 油炸鬼    另外是越南扎肉


                                                                          越南糉,好味道!

                                   
                                                                     咸檸七和椰汁蛋菜

 
越南蔗蝦反覺沒甚麼特別
 
 睇個樣已知似炸兩
 
這度菜叫二龍爭珠, 將條魚炸到很乾身, 中間是煎堆
用米紙卷魚肉青瓜等來吃, 我覺得麻麻
 
 

18 則留言:

  1. 今次回港也曾考慮往越南, 最終還是去了馬拉 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 越南...第一個最阻礙旅遊的是簽證貴要$700, 另旅遊景點,設施不及泰國,馬拉其經濟不錯。近年的3合1架啡大行其道。香港市面也有不少馬拉不同產品。

      刪除
    2. 小提, 原來你真係去左越南!
      珊瑚, 你已經回來了?

      刪除
    3. 九月中回港,上星期已返温了。
      今次來去匆匆 !

      刪除
    4. 你12月會再回來?馬拉好玩嗎?

      刪除
    5. 如果可以抽身的話, 我都想 ........
      今次是第三次往馬拉 , 相比前兩次, 這次遜色得多 !
      (Zealand , 你上Face Book 嗎? 我有上載今次去馬拉少量照片。)

      刪除
    6. 我見到舌尖上的馬拉,但中式為主。
      是甚麼使妳覺得今之馬拉行會比上兩次遜色?

      刪除
    7. 旅行團安排節目行程不足、簡單 ..... 自由活動多, 總之不好。

      刪除
    8. 舌尖上的馬拉? 珊瑚, 有沒有LINK?

      刪除
    9. Zealand,
      馬拉相只供朋友,不是公開的 ! 我都未add 你,梗係睇唔到啦 !
      舌尖上的馬拉? (未知何解?) 有沒有LINK?

      刪除
    10. 我和fb保持距離,可能知少很多東西。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我影了900張相,很滿足。點選一些放上來。

      刪除
    2. 900張!!! 睇晒都要好多眼力。
      最尾那張,舖粉皮那張蓆給我感覺不很衛生,見到都唔敢食。

      刪除
    3. < < 奸笑道: 食左妳都唔知!

      刪除
  3. 我最喜歡吃的油炸鬼,回港時天天吃的,真的好好吃,老公天天早上買新鮮的回來.熱熱的,,,,,我還在熟睡中,,,,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家好想食.....油炸鬼浸熱豆漿。

      刪除